Ecumaster Det3 400kpa

239,00 

Kätevä ja edullinen vakio ecun rinnalle kytkettävä Det3 400kpa versio.

Digital ECU Tuner 3+:aa käytetään tavallisimmin alkuperäisen ECU:n rinnalle kytkettävänä ”piggybackinä”, jolloin säädettävyys aikaansaadaan manipuloimalla alkuperäiselle ECU:lle meneviä signaaleja.
Toisena käyttötapana Fuel Implant-moodissa DET3+ ohjaa suoraan suuttimia kahdessa ryhmässä ja VE-kartan avulla säädät polttoainetta kuten standalone ECU:lla.

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , ,

Kuvaus

400kPa MAP-anturi
1-8 sylinterisille moottoreille
Neljä 16×16 solun karttaa (polttoainekartta, kaksi PWM- karttaa, sytytyskartta),
Kahdeksan korjauskarttaa edellisiin karttoihin 16×1,
Kaksi toisistaan riippumatonta katkaisijalla valittavaa kartastoa,
Yhden analogia signaalin modfiointi mahdollisuus (esim MAF, MAP tms.),
Neljä analogia sisääntuloa,
Sisäänrakennettu Data Flash muisti – Mahdollisuus tiedonkeruuseen ilman tietokonetta,
Akkujännitteen monitorointi,
RPM rajoitin max 16000
Tukee taajuussignaaleja käyttäviä ilmamäärämittareita (mahdollisuus singnaalin käsittelyyn) 17Hz-4kHz,
Tukee kampiakselin VR- ja Hall-antureita, sekä sytytyspääteasteiden pulsseja ja niiden modifiontia,
Tukee monia tavallisimpia kampiakselihammastuksia (60-2, 36-2, 36-1, Multitooth) sekä sytytysmodulin signaalin ohjaus,
Tukee sähköisen hukkaportin ohjaussolenoidin ohjausta,
Ohjaa jopa 8 korkeaohmista suutinta kahdessa ryhmässä (max 5A per ulostulo),
ON/OFF ohjelmoitava ulostulo,
Automaattinen konversio MAF:ista MAP:iin käyttäen oppivaa algoritmia,
Lähtökierrosrajoitin: launch control, (PAUKKU)
Yksilöllinen anturien kalibrointi mahdollista – ohjelmassa näkyvillä arvot oikeilla yksiköillä,
Ilmaiset firmware päivitykset,
Polttoaine Implantti-moodi (FIT) – mahdollisuus ohjata suoraan suuttimia standalone moodissa (batch fire) jolloin vältät ongelmat alkuperäisen ECU:n yrittäessä korjata muutoksia closed loop lambdaohjauksessa,
USB tiedonsiirto ilman erillisiä muuntimia,
24 kuukauden takuu
pieni koko: (68 x 100 x 18) mm

Saatat myös pitää...